ˆ

Sposób załatwiania spraw

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Załatwianie spraw w Urzędzie Miejskim w Iłowej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-04-20 13:05:32 przez Wojciech Knap

1. Przyjmowanie korespondencji drogą pocztową

Stosownie do § 40 ust. 1 załącznika do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych – Dz. U. Nr 14, poz. 749 z 2011 r., korespondencję wpływającą do Urzędu Miejskiego w Iłowej przyjmuje i rejestruje Sekretariat Urzędu
 
 
 
UWAGA:
Obsługa interesantów w:
1. Wydziale Komunikacji w Referatach: Rejestracji Pojazdów i Ewidencji Kierowców (prawa jazdy) odbywa się:
7.45 – 15.30 od poniedziałku – do czwartku
7.45 – 14.00 piątek
2. Wydziale Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa na stanowiskach ds. dowodów osobistych pok. 7
oraz ewidencji ludności pok. 12 odbywa się:
7.30 – 15.30 od poniedziałku – do czwartku
7.30 - 14.00 piątek
 
Organy Miasta, poszczególne wydziały i samodzielne stanowiska mieszczą się pod następującymi adresami:
 
a) Słupsk, Plac Zwycięstwa 3 - główna siedziba Urzędu:
Prezydent Miasta Słupska; Rada Miejska w Słupsku; Zastępcy Prezydenta; Skarbnik Miasta; Sekretarz Miasta oraz następujące wydziały i samodzielne stanowiska:
Wydział Organizacji Urzędu, Zespół Radców Prawnych, Wydział Obsługi Rady Miejskiej, Wydział Gospodarki Nieruchomościami, Wydział Geodezji i Katastru, Wydział Finansowy, Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Wydział Polityki Mieszkaniowej, Wydział Komunikacji i Transportu, Wydział Edukacji, Wydział Kultury, Stanowisko ds. Sportu i Rekreacji, Wydział Rozwoju Gospodarczego i Przedsiębiorczości, Urząd Stanu Cywilnego, Samodzielne Stanowisko ds. BHP, Stanowisko ds Ochrony Informacji Niejawnych, Miejski Rzecznik Konsumentów, Zespół Audytu Wewnętrznego i Kontroli, Wydział Zarządzania Kadrami, Wydział Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa, Biuro Prezydenta Miasta, Administrator Bezpieczeństwa Informacji;
b) Słupsk, Plac Zwycięstwa 1:
Wydział Inwestycji; Wydział Zarządzania Funduszami; Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa; Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych; Wydział Finansowy – Referat Egzekucji.
c) Słupsk, ul. Młyńska 2 :
Referat Bezpieczeństwa;
d) Słupsk, ul. Jaracza 5 :
Straż Miejska;
e) Słupsk, ul. Starzyńskiego 6 (lokal w Szkole Podstawowej Nr 6) :
Pełnomocnik Prezydenta Miasta Słupska ds. Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
3. Załatwianie spraw za pośrednictwem Internetu
Osoby posiadające bezpieczny podpis elektroniczny (weryfikowany za pomocą kwalifikowanego certyfikatu) lub Profil Zaufany mogą załatwiać sprawy za pośrednictwem Internetu poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą. Załatwianie sprawy odbywa się bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie, o ile przepisy obowiązującego prawa nie stanowią inaczej.

2. W przypadku osobistego załatwiania sprawy, interesantów przyjmuje się w godzinach pracy Urzędu, tj.:

- poniedziałek: 8:00 – 16:00
- wtorek - piątek: 7:30 – 15:30
« powrót do poprzedniej strony