ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Iłowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Struktura organizacyjna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Dział Administracji

Informacja ogłoszona dnia 2012-04-16 21:02:39 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Do zadań działu Administracji w szczególności należy:
  • prowadzenie dokumentacji finansowej Zakładu,
  • gromadzenie przepisów prawnych, będących podstawą działania,
  • opracowywania projektów zarządzeń finansowych Kierownika,
  • przygotowanie dla potrzeb Kierownika sprawozdań, ocen, analiz i bieżących informacji na określony temat z zakresu działalności,
  • opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej i budżetowej,
  • inicjowanie i podejmowanie przedsięwzięć organizacyjnych w celu zapewnienia lepszego funkcjonowania Zakładu,
  • przestrzeganie nakazanej przepisami prawa ochrony w sprawach stanowiących informacje niejawne, ochronę danych osobowych i tajemnicy służbowej, zgodnego z przepisami prowadzenia, przechowywania i ochrony akt,
  • współpraca z organami administracji, Urzędami Skarbowymi, Urzędem Statystycznym, Regionalną Izbą Obrachunkową, Oddziałami ZUS i bankiem prowadzącym rachunek,
  • dokonywanie kontroli finansowej i organizowanie obiegu dokumentów finansowych,
  • dokumentowanie i analiza stanu mienia komunalnego
  • stosowanie w działaniu ustaw:
o rachunkowości,
finansach publicznych,
ordynacji podatkowej,
o podatkach: dochodowym i VAT,
ubezpieczeniach powszechnych,
  • wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
  • analiza i kontrola terminowości wpływów z tytułu naleznych dochodów,
  • zapewnianie terminowego ściągania należności poprzez wystawianie upomnień,
  • współdziałanie z innymi organami w zakresie prowadzonej egzekucji należności,
  • rozliczanie i nadzór nad inkasentami,
  • rozliczanie delegacji i limitów na używanie pojazdów prywatnych do celów służbowych,
  • prowadzenie ewidencji korespondencji,
  • prowadzenie rejestru zarządzeń Kierownika,
  • sprawowanie nadzoru nad właściwym obiegiem dokumentów,
  • prowadzenie spraw osobowych pracowników,
  • prowadzenie archiwum zakładowego:
przyjmowanie i gromadzenie akt,
ewidencjonowanie akt,
udostępnianie akt,
podział akt na kategorie,
konserwacja akt,
brakowanie akt,
przekazywanie akt,
  • planowanie i organizację zaopatrzenia w materiały biurowe i kancelaryjne,
  • obsługę i zabezpieczenie łączności telefonicznej oraz poczty elektronicznej,
  • zaopatrywanie Zakładu w pieczęcie, kasowanie ich po zużyciu, prowadzenie rejestru,
  • prenumerata wydawnictw czasopism i dzienników,
  • prowadzenie rejestru faktur i rachunków,
  • prowadzenie rejestru podróży służbowych,
  • realizacja innych zadań wynikających z przepisów prawa.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Piotr Kowalski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Piotr Kowalski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-16 19:53:31
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-16 21:02:39
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-16 21:02:38
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1707 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony