ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Miejski w Iłowej
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wyniki

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa-etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa-etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Szczegóły informacji

Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa-etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Iłowa

Finansowanie: Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019

Nr UZP: 73448 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-04-15 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-04-15 12:15:00

Ogłoszono dnia: 2016-03-31 przez Wojciech Kaczmarski

Treść:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
 
 
Iłowa: „Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa - etap I w miejscowości Iłowa w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019”

 
Numer ogłoszenia: ………………., data zamieszczenia: ……………,
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowa, ul Żeromskiego 27, 68-120 Iłowa, woj. lubuskie,
tel. 68 36814 00; 68 368 14 15 , faks 68 368-14 01
Adres strony internetowej zamawiającego:  www.ilowa.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
 
Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa - etap I w miejscowości Iłowa w ramach „Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia są roboty zadania p.n.: Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa - etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 – 2019 Opis stanu istniejącego dróg na terenie miasta Iłowa  wg poniższego zestawienia: Droga nr 101104 F ul. Drzymały ; dz. nr 863: dz.nr 1067; odcinki drogi pomiędzy skrzyżowaniem z ul. Młyńską i ul. Żeromskiego oraz pomiędzy ul. Żeromskiego i ul. 1 Maja ,szerokość pasa drogowego ca 5,0m - 8m, jezdnia o nawierzchni z kamienia naturalnego bazaltowego i nieregularnego szerokości 4m oraz z trylinki o szerokości 3,3m chodnik obustronny z płyt betonowych 35x35x5cm o szerokości 1,50-2,0m , jezdnia częściowo odwadniana do wpustów w ul. Żeromskiego, ul. 1 Maja i do gruntu ; nawierzchnie chodników spękane i zużyte pod względem technicznym; w drodze występuje uzbrojenie wodno-kanalizacyjne (kanalizacja podciśnieniowa), gazowe, przewód deszczowy 300mm oraz przewody teletechniczne i kablowe nn. Droga nr 101106F ul. Konopnickiej, dz. nr 1086, nr 956: początek od ul. Żeromskiego, szerokość pasa drogowego 9,0-11,0m , jezdnia z kamienia naturalnego granitowego o szerokości 3,8 –4,0m , chodniki nawierzchni żwirowej i żużlowej 1,50m; w pasie drogowym występuje : uzbrojenie wodno -kanalizacyjne (kanalizacja podciśnieniowa) , gazowe, uzbrojenie kanalizacji deszczowej 250mm i 300mm z wpustami , linie teletechniczne i kablowe nn ; droga skrzyżowana z ul. Żeromskiego , ul.1 Maja , ul. Poprzeczną , ul. Zacisze i ul. Strzelecką ; Droga nr 101125 F ul. Żeromskiego, dz. nr 807/1 ; 806/15 ; 806/17: droga skrzyżowana z ulicami : Żagańską, 3Maja, Drzymały, Konopnickiej i Blacharską ; pas drogowy od 8,0 –14,0m ; jezdnia asfaltowa o szerokości 6,0m; chodniki z płyt betonowych 35x35x5cm o zmiennej szerokości od 1,50 m-2,50m, nawierzchnia parkingu z płyt betonowych (trylinki) gr.15 cm ; uzbrojenie podziemne pasa wodno-kanalizacyjne (kanalizacja podciśnieniowa) , gazowe, rurociągi kanalizacji deszczowej 250mmi 300mm z wpustami odwodnieniowymi; teletechniczna i kablowe nn. Droga nr 101111 F ul. Młyńska , dz. nr 816: droga od ul. Kolejowej do mostu na rzece Czerna Mała ; droga skrzyżowana z ulicami : Kolejową , Drzymały , Żeromskiego ; pas drogowy od 10,0 -12,0m ; jezdnia asfaltowa o szerokości 5,50m - 6,0m na odcinku ca 263 m ; dalej do mostu na odcinku ca 72m z trylinki ; chodniki z płyt betonowych 35x35x5cm o zmiennej szerokości od 1,50 m-2,0m ; uzbrojenie podziemne pasa wodno-kanalizacyjne (kanalizacja podciśnieniowa) , gazowe, rurociągi kanalizacji deszczowej 250mm, 300mm,400mm i 600mm z wpustami odwodnieniowymi i z odprowadzeniem do rzeki Czerna Mała ; teletechniczna i kablowe nn. Droga nr 101112F ul. 1 Maja ; dz. nr 878 ; odcinek drogi od skrzyżowania z ul. 3 Maja do ul. Żeromskiego , skrzyżowana z ul. 3 Maja ,ul. Drzymały , w kierunku skrzyżowania z ul. Żeromskiego i Blacharską; szerokość pasa drogowego ca 10-11,0m  , jezdnia o nawierzchni z kamienia naturalnego bazaltowego i nieregularnego szerokości 5m ; chodnik obustronny z płyt betonowych 35x35x5cm o szerokości 1,80-2,5m , jezdnia częściowo odwadniana do wpustów w ul. 3Maja, ul. Drzymały i do gruntu ; nawierzchnie chodników spękane i zużyte pod względem technicznym ; w drodze występuje uzbrojenie wodno-kanalizacyjne (kanalizacja podciśnieniowa) , gazowe,  przewód deszczowy 200mm oraz przewody teletechniczne i kablowe nn. Opis zakresu i projektowanego układu przebudowy dróg na terenie miasta Iłowa. Zadanie obejmuje przebudowę dróg gminnych : Droga nr 101104F ul. Drzymały ; dz. nr 863: dz.nr 1067 Droga nr 101106F ul. Konopnickiej , dz. nr 1086 , nr 956; Droga nr 101111F ul. Młyńska , dz. nr 816 Droga nr 101125F ul. Żeromskiego , dz. nr 807/1 ; 806/15, 806/17 Droga nr  101112F ul. 1 Maja , dz. nr 878. Projektowane parametry dróg gminnych na terenie miasta: Drogi  klasy L ; kategoria obciążenia ruchem: KR1. Szerokość jezdni: 3,50m do 6,00m. Dopuszczalna prędkość normatywna: 50 km/h. Roboty ziemne: wielkość robót ziemnych obliczono przy technologii korytowania uwzględniając projektowany przebieg niwelety. Wielkości robót ziemnych ujęto w przedmiarach kosztorysowych. Nawierzchnie dróg: warstwa zamykająca ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 do 5 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 23cm oraz na części dróg z kamienia bazaltowego (z odzysku). Chodniki z kostki betonowej polbruk grubości 6 cm i szerokości 2,0m. Nawierzchnie wjazdów do posesji i parkingów z kostki grubości 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego grubości 15 cm. Obniżenia krawężników na przejściach ; pasy ostrzegawcze w chodnikach z kostki z wypustami dla osób niepełnosprawnych. Elementy bezpieczeństwa i spowolnienia ruchu – azyle z przejściami dla pieszych. Odwodnienie powierzchniowe : poprzez odpowiednie spadki poprzeczne 1,5 % do 2,0% i podłużne 0,5%  do wpustów ściekowych krawężnikowo - jezdniowych kanalizacji deszczowej. Przebieg dróg w profilach ( przekrój poprzeczny i podłużny dróg ) dostosowano się do rzędnych istniejących. Wycinka drzew:  nie przewiduje się wycinki drzew. Ochrona konserwatorska strefy robót: nie dotyczy. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej uproszczonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej. Projektowane przekroje konstrukcyjne dróg: Drogi  ze zjazdami: - nawierzchnia jezdni ścieralna, asfaltowa grubości 4 do 5 cm i szerokości 6,0m - warstwa podkładowa klinująco - profilująca asfaltowa grubości 3 do 4cm; podbudowa jezdni, ul. Młyńska: tłuczniowa istniejąca na odcinku 263m ; tłuczniowa nowa na odcinku 72m (do mostu na rzece Czerna Mała), podbudowa jezdni ul. Żeromskiego : w części tłuczniowa istniejąca oraz z kruszywa łamanego 0-32 mm , grubości 23 cm po zagęszczeniu - stabilizacja podłoża rodzimego cementem do miąższości 20 cm - krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie z oporem (w ciągu drogi : proste, najazdowe, ukośne, łukowe) - chodniki z kostki betonowej polbruk gr.6 cm i szerokości 2,0m , z podsypką profilującą piaskową  gr.3cm - wjazdy z kostki polbruk 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego  15cm  obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo – piaskowej - nawierzchnia jezdni ścieralna, asfaltowa  ul. Konopnickiej grubości 4 cm, szerokość jezdni 4,20m ; ul. Drzymały szerokość 3,50m – 4,20m: nawierzchnia asfaltowa na odcinku od ul. Żeromskiego do ul.1 Maja oraz nawierzchnia z kamienia- kostki nieregularnej bazaltowej z odzysku na odcinku od ul. Młyńskiej do ul. Żeromskiego; warstwa wiążąca asfaltowa grubości 4 cm na ul. Konopnickiej, podbudowa  z kruszywa łamanego 0-32 mm grubości 22 cm ul. Drzymały i 1Maja oraz 23 cm ul. Drzymały na odcinku od ul. Żeromskiego do 1 Maja (po zagęszczeniu); stabilizacja podłoża rodzimego  cementem do miąższości 20 cm; krawężniki betonowe 15x30 cm na ławie z oporem ( w ciągu drogi: proste, najazdowe ,ukośne, łukowe); chodniki z kostki betonowej polbruk gr.6 cm i szerokości 2,0m , z podsypką profilującą piaskową  gr.3cm; wjazdy z kostki polbruk 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego 15 cm; obrzeża betonowe 8x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej. Projektowane roboty: technologia i organizacja robót drogowych . Technologia robót obejmuje : roboty pomiarowe w rejonie pasa robót  ; rozbiórkę starych  chodników z płyt betonowych 35x35x5cm ; rozbiórkę nawierzchni z kamienia (ul. Konopnickiej ; ul. Drzymały ; ul. 1Maja); rozbiórkę krawężników  ; mechaniczne  frezowanie istniejących nawierzchni do głębokości 7cm (ul. Młyńska na odcinku 233m i ul. Żeromskiego ); ul. Młyńska rozebranie trylinki na odcinku ca 72m ; korytowanie pod jezdnie do głębokości 20 cm wraz z odwozem nadmiaru gruntu do 3km i wbudowaniem w pobocza; stabilizacja podłoża gruntowego rodzimego cementem do miąższości do 20 cm , wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o frakcji do 32 mm i grubości warstwy 22cm -23 cm po zagęszczeniu ; wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 3cm - 4cm cm ; wykonanie nawierzchni zamykającej ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4cm-5 cm (ul.Żeromskiego; Młyńska ,Konopnickiej oraz częściowo ul. Drzymały i 1 Maja ; wykonanie nawierzchni z kamienia naturalnego( bazaltu) w części na ul. 1 Maja oraz częściowo ul. Drzymały , materiał z kamienia do wbudowania po przygotowaniu z odzysku ;  wykonanie podbudowy wjazdów grubości 15 cm z kruszywa łamanego ; ułożenie chodników z kostki polbruk grubości 6 cm , na wjazdach 8cm; regulacja poboczy , przebudowa kanalizacji deszczowej odwodnienia dróg  oraz  wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. Kolejność wykonania robót wg układu  przedmiaru robót  ; zaangażowany sprzęt ciężki to : koparki , równiarki , spycharki i samochody samowyładowcze. W wyniku realizacji  zadania na terenie miasta Iłowa zostaną zrealizowane następujące elementy dróg : Droga nr 101104 F ul. Drzymały - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w/w drogi po przebudowie : 771,50 m2 - Długość drogi po przebudowie : 0,189 km - Powierzchnia chodników : 230,50m2 - Powierzchnia wjazdów: 167 m2, Droga nr 101106 F ul. Konopnickiej - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w/w drogi po przebudowie :2054,40 m2  - Długość drogi po przebudowie : 0,521 km - Powierzchnia chodników : 596 m2 - Powierzchnia wjazdów : 212 m2. Droga nr 101111F ul. Młyńska - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w/w drogi po przebudowie : 2051,70m2 - Długość drogi po przebudowie : 0,335 km - Powierzchnia chodników: 744,4m2 - Powierzchnia wjazdów: 72,0m2. Droga nr 101125 F ul. Żeromskiego - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w/w drogi po przebudowie : 2742 m2 - Długość drogi po przebudowie : 0,518 km - Powierzchnia chodników : 534,9m2 - Powierzchnia wjazdów i parkingu :275,50m2. Droga nr 101112 F ul. 1 Maja - Powierzchnia nawierzchni asfaltowej w/w drogi po przebudowie : 956 m2 - Długość drogi po przebudowie : 0,205 km - Powierzchnia chodników : 591m2 - Powierzchnia wjazdów : 38 m2. Razem powierzchnia dróg miejskich  po przebudowie : 8575,60 m2. Razem długość dróg miejskich  po przebudowie : 1,768km. Zamawiający nie posiada projektów czasowej zmiany organizacji ruchu na czas trwania robót, którą Wykonawca opracuje we własnym zakresie, natomiast projekt stałej organizacji ruchu nie jest przedmiotem zamówienia i zostanie przekazany Wykonawcy w trakcie realizacji prac niezwłocznie po otrzymaniu ich od projektanta. Dokładny opis zakresu i technologii wykonania znajduje się w załączonej uproszczonej dokumentacji , przedmiarze robót oraz opracowanej specyfikacji technicznej. W kosztorysie ofertowym znajduje się tabela wartości elementów scalonych, w której należy wypełnić dla wszystkich elementów kolumnę 1, 2, 3, 5, i 9. Kolumny 4, 6, 7, i 8 nie wypełnia się. W kolumnie 9 „Udział procentowy” należy określić procentowy udział każdej pozycji w stosunku do wartości całości zadania. Wymaga się, aby Wykonawcy na wykonane roboty udzielili co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, natomiast na zainstalowane urządzenia zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, jednak  na okres nie krótszy niż 24 miesiące licząc od daty odbioru ostatecznego. Podane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć  jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem „lub równoważne” albo „nie gorsze niż”. Wykonanie robót budowlanych. 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (dalej STWiOR), wytycznymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), z wiedzą, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami Inspektora Nadzoru. 2) Wykonawca po wykonaniu robót przygotuje wszelkie wymagane dokumenty do zgłoszenia o zakończeniu robót. 3)  Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone – odbiór końcowy, jeżeli odbiór nastąpi bez usterek. 4) W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. 5) Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projekcie. 6)  Użyte w dokumentacji nazwy materiałów i urządzeń nie są obowiązujące. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w projektach. 7) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 8) Wykonawca wykona i przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty za wykonany przedmiot zamówienia, a zwłaszcza : a) instrukcje (w języku polskim) użytkowania zamontowanych urządzeń, b) dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, c) protokoły z badania materiałów i urządzeń, d) dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, e) inne dokumenty zgromadzone w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia, a odnoszące się do jego realizacji, zwłaszcza rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania, f)  zmiany w dokumentacji i rysunki ze zmianami naniesionymi w trakcie realizacji zadania wraz z uzyskanymi decyzjami odpowiednich organów, g) protokoły z przeprowadzonych prób i badań, h) powykonawcze pomiary geodezyjne. 9) Zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających wymaganiom odpowiedniej Normy oraz o innych parametrach niż określone w projekcie. 10) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo na placu budowy  materiały i urządzenia - do czasu ich wbudowania - przed zniszczeniem, uszkodzeniem albo utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez Inspektora nadzoru. 11)  Wykonawca jest odpowiedzialny za utylizację lub przekazanie do utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki dla innego podmiotu wraz ze wskazaniem miejsca i sposobu utylizacji lub innego wykorzystania tych materiałów. 12) Wyroby budowlane użyte do wykonania robót muszą odpowiadać wymaganiom określonym w obowiązujących przepisach: a) Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 poz. 883 ze zmianami) cyt.: Art. 4. Wyrób budowlany może być wprowadzony do obrotu lub udostępniany na rynku krajowym, jeżeli nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, w zakresie odpowiadającym jego właściwościom użytkowym i zamierzonemu zastosowaniu co oznacza, że jego właściwości użytkowe umożliwiają prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym, w których ma on być zastosowany w sposób trwały, spełnienie podstawowych wymagań, o których mowa w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane; b) Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 290) cyt.: Art. 10. Wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
 
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6 ( główny ) ; 45233000-9 , 45233220-7, 45230000-8 , 45233280-5  ( dodatkowy ),  45231300-8
 
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016r
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni od daty składania ofert. FORMY WNOSZENIA WADIUM: Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Iłowej konto nr : 50 9658 0006 0000 1443 2007 0004 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium przetargowe na Przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Iłowa - etap I w miejscowości Iłowa w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 1) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego (pok. 2) lub przesłać z ofertą w oddzielnej kopercie , a kopię załączyć do oferty. Z treści dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia: 15.04.2016r. do godz. 12.00. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona (kopię dowodu wpłacenia wadium należy załączyć do oferty). 4) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 11). 5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6) Zamawiający  zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11)  Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
 
III.2) ZALICZKI :
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3)  WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.  Wykonawca musi się wykazać w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej 2 zadania podobne z rodzaju i zakresu do przedmiotu zamówienia o wartości min. 1 500 000 zł. netto każde.  Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie wykonanie w ramach jednej umowy robót drogowych, przebudowy lub remontu zawierających między innymi wykonanie podbudowy tłuczniowej i nawierzchni asfaltowej o pow. min. 5 000 m2. Wykonawca musi dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
 
III.3.3) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, w szczególności 1 osobą kadry technicznej do wykonywania funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie robót drogowych lub uprawnienia konstr. - budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2013r poz. 1409 z późn. zm.) lub inne odpowiadające ważne uprawnienia budowlane , które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów  oraz posiadającą aktualne ubezpieczenie OC. Sprawdzenie ww. warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia
 
III.3.4) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunku do oferty należy dołączyć: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 500 000 zł wraz z załączeniem kopii dowodu opłaty polisy. Sprawdzenie ww warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia.
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
 
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt
 
III.4.2.
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4
  1. Formularz oferty
  2. Kosztorys ofertowy
  3. Dowód wpłacenia wadium
  4. Wykaz robót jakie wykonawca powierzy podwykonawcom wg załącznika nr 6 ( jeśli dotyczy )
  5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy. Pełnomocnictwo zgodnie z ustawą Kodeks cywilny  winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie
  6. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp;
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
 
- cena – 95 %.
- udzielona gwarancja – 5 %
  
 IV.3. ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach: 1) Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych specjalistów, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego kluczowego specjalistę. 2) Zamawiający może zażądać od wykonawcy zmiany kluczowego specjalisty, jeżeli  uzna, że kluczowy specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić kluczowego specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. W przypadku zmiany kluczowego specjalisty nowy kluczowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 3) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia Zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań: a) przekazania terenu budowy, b) przekazania dokumentacji budowy (pozwolenia na budowę, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych, innych wymaganych przepisami, do których Zamawiający był zobowiązany), c) przekazania dokumentów zamiennych budowy lub usunięcia wad w dostarczanej dokumentacji projektowej, d) zmiany terminu dokonania prób końcowych i wniosków o dokonanie prób dodatkowych nieobjętych umową, e) zmiany terminu dokonania odbiorów przewidzianych w umowie. 4) Wykonawca może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku: a) zawieszenia robót przez Zamawiającego, b) wykopalisk uniemożliwiających wykonanie robót, c) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, d) siły wyższej, klęski żywiołowej, e) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, f) zmiany w trakcie wykonywania umowy przepisów, norm lub normatywów     mających zastosowanie do przedmiotu umowy, lub tych zmian dokona Zamawiający, g) jeżeli jednostki administracji nie zachowają wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami terminów odpowiedzi na wnioski, h) jeżeli wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:  1) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, 2) konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, i) jeżeli powstaną okoliczności będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: 1) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., 2) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji,  zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać:  1) opis zmiany, 2) uzasadnienie zmiany, 3) koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia, 4) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję techniczną, w składzie której będą m.in. Inspektor Nadzoru oraz Kierownik budowy.
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilowa.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski 68-120 Iłowa ul. Żeromskiego 27
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
15.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski ul. Żeromskiego 27 , 68-120 Iłowa ; pokój :
sekretariat Urzędu , I piętro
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:  nie
 
IV.4.6) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie dotyczy
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Iłowa
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wojciech Kaczmarski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-03-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wojciech Kaczmarski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-03-31 15:51:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-03-31 16:36:06
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-05-12 13:17:29
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
5163 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony